štvrtok 22. januára 2015

Je libo kousek prány?

Možno aj takto nás o niekoľko rokov čašník osloví v reštaurácii. V dennej ponuke sa bude na nás usmievať prána s atribútmi bio, dobre uležaná v Láske, maximálne výživná, servírovaná priamo z domácich lesov a hôr. Nuž, dala by som si ... len tak na ochutnanie ... „kousek“.

Breatheriáni ma fascinujú. Podľa mňa nie je ani tak podstatné, že neprijímajú potravu v hmotnej forme – hladovky a pôsty dnes bežne drží kde kto, skôr ma láka otázka: ČO teda prijímajú? Yasmuheen sa snaží vo svojich knihách vedecky vysvetliť, čo je prána a čo sa pri jej prijímaní odohráva, Henri Monfort v knihe „Pránická výživa - Jiná cesta ke spiritualitě“ popisuje svoj prechod na pránickú stravu a najnovšie sa o svoje skúsenosti delí aj slovenský breatherián Peter Starec.



Teším sa na rozhovor s Petrom v Adelkinom februárovom Trochu inak. Možno sa dozviem niečo viac. A aj keby nie – tu totiž rozum skutočne ostáva stáť (a je to tak podľa mňa v poriadku :-) ), teším sa na človeka, ktorý vyžaruje pozitívnu energiu, vyrovnanosť, zdravie, vnútornú silu. Rada sa ním nechám inšpirovať.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára